Dovolená u Baltu: hotel na pláži, polopenze či plná penze, neomezený wellness i procedury
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je v hotelu výtah prosím? Máme psa po operaci nohy.Nebo jestli mate pokoje na přízemí.A ještě dotaz jestli můžou pejskové na veřejnou pláž.Děkuji
Dobrý den, děkuji za váš dotaz.
Výtah je v resortu k dispozici.
Domácí mazlíčci jsou v hotelu povoleni za příplatek 80 PLN/noc.
S přáním krásného dne, Klára.
Dobrý den, v termínu od 4.8. do 9.8. 2024 budeme ubytováni v apartmánu Boulevard Residence Ustronie Morskie, kde nám bylo sděleno, že je možné domluvit stravování formou polopenze ve vašem Max Health Resort SPA., chci se zeptat jak si tuto polopenzi objednat pro 2 dospělé a dítě 13 let, děkuji Milada Fáryová
Dobrý den, milá Milado,
pro tyto informace vám doporučím se individuálně obrátit přímo na hotel na emailové adrese recepcja@maxresort.pl nebo na tel. čísle +48 94 355 55 00.
S přáním hezkého zbytku dne, Johana
Musíme si objednal parkování
Hezký den, milý Petře, děkuji za váš dotaz. Je nutné rezervovat si parkování přímo s hotele. Buď na e-mailové adrese: recepcja@maxresort.pl, nebo na telefonním čísle:+48 94 355 55 00. S přáním krásného dne, Johana
Dobrý den,
manžel je držitel průkazu ZTP/P. Je potřeba informovat hotel, že bychom
potřebovali parkovat přímo u hotelu?
Děkuji
Martina
Dobrý den, Martino,
parkování je zpoplatněné částkou 40 PLN za den, v hlavní sezóně (červenec a srpen) je cena za parkování 55 PLN.
Rezervace parkovacího místa je třeba předem na emailové adrese recepcja@maxresort.pl.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den ,je v hotelu možnost uložit kola v uzavřeném prostoru? Děkuji Tlučhoř
Dobré ráno,
Jízdní kola lze uložit na vnitřní terase – není možné je vzít do pokoje
Dobrý den, zaplatila jsem si voucher s rezervovaným termínem a do oddílu Další informace jsem dala požadavek na parkování (s úhradou počítám). Musím si ještě parkování rezervovat přímo v hotelu?
Dobrý den, Mileno,
pokud jste informaci o parkování uvedla do poznámky, mělo by to tak stačit. :)
Přípatek za parkování se platí až na místě.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,je možné stornovat již zaplacený a rezervovaný termín?
(Přes český Slevomat)
Nemohu se zúčastnit .
Krásný den, Vlastimile, děkuji vám za dotaz. Je mi velmi líto, ale voucher s termínem není možné stornovat. Voucher však můžete darovat či prodat a může přijet někdo za vás :) Níže zasílám storno podmínky k nahlédnutí:
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit. V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci. Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, může na pláž u hotelu pes ?Děkuji
máme pouze veřejnou pláž
Nevim jak pridat 2 dospely a dve deti 13 a 16 let
Dobrý den, Dano. Děkuji Vám za dotaz.
V rámci této nabídky, je možné zvolit ubytování pouze pro 2 dospělé osoby a až 2 děti (1 dítě do 17 let a 1 dítě zdarma bez nároku na lůžko do 2,99 let.). Doporučím Vám podívat se na další nabídky, které nabízíme na Slevomatu a v sekci Cestování máte možnost si vyfiltrovat počet osob a věk dětí. S přáním krásného dne, Klára. :)
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den, chci si zakoupit voucher. Prosím dorozumíme se v hotelu česky?
Krásný den, Věro, děkuji vám za dotaz. V hotelu se domluvíte polsky či anglicky :) Mějte moc hezký den, Kristýna