Telefonická ani osobní rezervace termínu není možná, v opačném případě může být účtován poplatek.
Permanentka: Voucher vyměňte na webu za permanentku, která má stejnou platnost jako voucher. Permanentka je přenosná a může ji využít víc osob ve stejný termín.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem v pracovní dny. Při pozdější změně nebo nedostavení se na službu voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Výměnou za poukaz nebo vytvořením rezervace bude voucher uplatněn. Poté již není možné voucher stornovat ani refundovat. Lze pouze změnit termín, a to nejpozději 24 hod. předem na e‑mailu podpora@thajsky-raj.cz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.